Skip to content

Queixa i denúncia d’un usuari de Rodalies 16

julio 2, 2014

Sobre el servei de trens que tenim a les Terres de l’Ebre, es podria dir moltes coses. La nostra queixa actual, però, es centra en el tema de l’informació i atenció a l’usuari. A continuació adjuntem una carta que hem enviat a la Generalitat com a responsable del servei de trens de Rodalies de Catalunya:
Avui (14 de juny) hem anat de Tortosa a L’Ampolla en el tren R16 des de Tortosa a les 9.18 del matí.
Mirant l’horari en paper que tenim per casa, el qual és exactament igual que el que està penjat a aquesta pagina d’internet (http://www.redtransporte.com/img/transporte/barcelona/cercanias-renfe/horario-linea-r16-cercanias-renfe.jpg ) hem vist que havia un tren de tornada des de L’Ampolla a les 15.23. Sabent que hi ha hagut canvis en alguns horaris de trens (cosa que de totes formes no és problema nostre saber-ne, sinó hauria d’estar ben publicitat), hem preguntat a la persona que ven els bitllets a Tortosa, si aquest tren encara existeix en aquest horari. Ens ha dit que si. Ha mirat el horari que jo tenia a la mà i m’ha dit que encara era vàlid.
En arribar a L’Ampolla, per estar extra-segurs de no quedar-nos sense tren, he mirat els horaris oficials que estan penjats a l’andana i efectivament, el tren de les 15.23 esta anunciat.
Hem passat el mati a l’Ampolla i hem tornat a l’estació a les 15.10. Feia 38 graus segons el termòmetre de l’estació. Anava amb la meva filla de 8 anys. Hem estat uns 30 o 40 minuts esperant, i cap tren ha aparegut. Quan hem entrat dins l’estació per preguntar si hi ha retard ens ha contestat que aquest servei ara passa a les 14.53. Li hem explicat que això no és el que diu aquí fora a l’horari de Renfe ni el que ens han dit a Tortosa. Em contesta que fa 2 mesos que es així – i que no ho diu a cap banda, només en una fotocopia feta per la mateixa gent de l’Ampolla amb els nous horaris.
Al final, per sort hem pogut trucar a algú de Tortosa que ha pogut venir a buscar-nos en cotxe.
És una vergonya tot plegat.
Demanem: una disculpa i explicació del perquè d’aquesta terrible falta d’informació o, fins i tot, cosa que és pitjor, mal-informació; que arregleu la situació, avisant als vostres treballadors i posant anuncis ben clars en situ i a internet; i, que ens retorneu com a mínim els diners dels bitllets.
Sempre hem sigut aficionats al tren i voldríem anar-hi més sovint com a mitja ecològicament sostenible, segur i còmode – com fa la gent en altres països on, tenint un cotxe a casa, prefereixen fer viatges així en tren – però qui s’atreveix d’anar pel món en aquestes condicions?
Gràcies,

Brian Cutts (Tortosa)

Anuncios

From → Uncategorized

Dejar un comentario

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: